TB1 - 1930

Banja jsou původně většinou tenorová a plectrum. U převážné většiny doděláváme 5strunný krk případně opravu barvy a laku resonátoru. Lakování je prováděno naší speciální technologií kdy jsou uměle nastařeny (napatinovány) hrany a konečný lak nepůsobí novým blyštivým dojmem. Vykládání je většinou prováděno dle původních starých vzorů většinou i s chybami původně vzniklými ruční výrobou. Většinou pro komfortnější ladění dodáváme nové ladící strojky kdy ale nastaříme umělohmotné olivky abychom nenarušili starobylý vzhled nástroje.

Toto banjo bylo původně tenorové. Dodělávali jsme 5strunný krk, jelikož lakresonátoru byl neodborně opravován provedli jsme i nový nástřik laku resonátoru. Lakování je prováděno naší speciální technologií kdy jsou uměle nastařeny (napatinovány) hrany a konečný lak nepůsobí novým blyštivým dojmem. Bylo provedeno přepasování flat head tone ringu zn. Huber.
• mahogany, curly maple, walnut, cherry wood
mahagon, fládr javor, ořech, třešeň - dřevo
• rosewood, ebony fingerboard
palisandr, eben hmatník
• fiddle, double cut, shape headstock
houslová, zdvojený výřez, tvar kolíkové hlavy
• white dots
bílé tečky
• Mother of pearl, abalone inlay
perleť, abalone(barevný druh perleti) vykládání
• black, white, ivory, tortoise, multiple, wooden marquetre binding
černá, bílá, slonovinová, želvovinová, laminovaná, dřevěná ozdobná hrana (lemovka)
• concentric rings
soustředné ozdobné kroužky
• buttons
otočné olivky (knoflíky) na ladících mechanikách
• nickel plating, black nickel, gold plating, chrome, cooper flash patina, engraving
nikl, černý nikl, zlato, chrom, měďěná patina, rytí
• matt finish
matný lak
• satin finish
jemný matný lak
• standard banjo pot
standardní banjo buben – tone ring, korpus, flange (okruží)
• radiused fingerboard
oblý (radiusový) hmatník 10“ - 11“ poloměr
• solid resonator
masivní rezonátor
• dark sunburst
způsob lakování - přechod od tmavéhokraje ke světlému středu
• scalloped
odlehčený, seříznutý
• as shown
jak je zobrazeno
TB1 - 1930